Vindt u dat er iets beter kan?

Feedback & klachten
Klachtenformulier DRV Accountants & Adviseurs

Vindt u dat er iets beter kan?

Feedback & klachten

DRV Accountants & Adviseurs hecht aan tevreden relaties. Wij werken daarom voortdurend aan het optimaliseren van de kwaliteit van onze dienstverlening en de tevredenheid van onze cliënten over de samenwerking.

Wij realiseren ons echter, dat waar mensen samenwerken, misverstanden kunnen ontstaan of zelfs fouten kunnen worden gemaakt. Indien u niet tevreden bent over de contacten met een van onze medewerkers, over onze dienstverlening of over een ander aspect van onze organisatie, dan nodigen wij u nadrukkelijk uit om ons dat zo snel mogelijk te laten weten. Uw opmerkingen nemen wij zeer serieus. Wij leren ervan en we zoeken graag samen met u naar een passende oplossing.

Uw ongenoegen delen

Als de samenwerking of dienstverlening niet verloopt zoals u dat wenst, dan willen wij dat graag van u vernemen. Vaak lost een goed gesprek over uw ervaringen en verwachtingen al veel op. Daarom stellen wij het op prijs als u contact met ons opneemt voor telefonisch overleg of het maken van een afspraak. Als de klacht een bepaalde persoon betreft, heeft het de voorkeur dat u eerst probeert met de betreffende persoon tot een oplossing te komen. Lukt dit niet, of heeft u redenen om dit niet te willen, dan kunt u ook contact opnemen met een directielid van de vestiging.

Een andere mogelijkheid is om uw ervaring te delen via het Feedbackformulier of te bespreken met de manager marketing & communicatie, Mariëlle Meulensteen. U kunt haar bellen op het telefoonnummer +31(0)165 573700. U kunt dit doen op werkdagen tussen 09:00 tot 17:30 uur. Van het gesprek wordt een verslag gemaakt en u bepaalt samen met haar wat eventuele vervolgstappen zullen zijn. U kunt ook schriftelijk uw ongenoegen uiten. Dit kunt u richten aan:

DRV Accountants & Adviseurs
Mariëlle Meulensteen
Postbus 1006
4700 BA Roosendaal