Exact Online Handel

Boekhouden, ORDER- EN VOORRAADBEHEER IN 1 met Exact Online

Naast Online Boekhouden bevat deze software geautomatiseerde processen voor inkoop, verkoop, facturatie, retouren, voorraadbeheer voor één of meerdere magazijnen, assemblage, verkoopprognoses en geavanceerde materiaalplanning. U kunt eenvoudig starten met Handel Basis en naadloos upgraden naar Geavanceerd of Premium. Het is de nummer 1 cloud-oplossing voor handelsbedrijven in Nederland.

De voordelen van Exact Online Handel

  • Door integratie van order- en voorraadbeheer met uw boekhouding en CRM werkt u efficiënter, bespaart u tijd en heeft u real-time inzicht in de totale keten.
  • U kunt optimale voorraadniveaus bereiken door gebruik te maken van dropshipment, meerdere magazijnen en locaties, het instellen van bestelmomenten en maximale voorraadniveaus. Heeft u webshop(s) en/of een scanoplossing? Dan kunt u die verbinden voor een volledig inzicht.
  • U beschikt over directe cruciale informatie zoals voorraadposities, cashflow en marges, levertijden inclusief waarschuwingen en actiepunten. Daarmee kunt u gericht inspelen op wensen van klanten en uw service en daarmee klanttevredenheid vergroten.

Wilt u goed van start met Exact Online Handel? Dan helpen wij u graag bij:

  • Vragen en meer informatie over de keuze voor het juiste abonnement dat aansluit bij uw wensen en behoeften.
  • Advies en implementatie van de inrichting van de Exact Online omgeving(en) toegespitst op de werkzaamheden van uw bedrijf.
  • Begeleiding in offerte, verkooporder, goederenlevering, factuur en bestelproces, prijslijsten en voorraadbeheer.
  • Aanmaken of het importeren van data (conversie) uit andere systemen, zoals bijvoorbeeld grootboekrekeningschema, dagboeken, debiteuren, crediteuren, betalingscondities, een beginbalans, artikelgroepen, artikelen, voorraden etc.
  • Aanmaken van lay-outs zoals offerte, verkooporder, pakbon, verkoopfactuur, bestelling en herinnering.
  • Instellen van bankkoppelingen.
  • Advies over integratie (koppeling) met andere softwareprogramma’s of applicaties, zoals bijvoorbeeld webshops, e-marketing software, warehouse management scansoftware, business intelligence software met dashboards etc. Bekijk alle mogelijkheden.
  • Realiseren van de koppeling met andere softwareprogramma’s of applicaties.
  • Aanmaken van gebruikers en rechten.
  • Opstellen van handleiding(en), begeleiding en training voor de betrokken medewerkers. De training is gericht op uw bedrijfsprocessen, producten en diensten.

Meer informatie?

Marco Utermark AA

Lid Raad van Bestuur, partner en accountant
  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
  •  *